Başkan Aydın Belediye Çalışanlarının Miraç Kandilini Kutladı

Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın yoğun çalışma temposunu sürdürüyor. Belediye
Başkanı Bekir Aydın bu çerçevede Belediye binası içerisinde bulunan birimlere giderek
Belediye personelinin Miraç Kandillerini kutladı. Her bir personelle ayrı ayrı selamlaşan
Başkan Aydın Belediye personeline başarılar dileyerek, sağlık huzur ve mutluluk
temennilerinde bulundu.
Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın yaptığı açıklamada, Mesai arkadaşlarımızla güç
birliği yaparak Orhangazimiz için hizmet üretiyoruz, diyerek sözlerine “ Mübarek Miraç
Kandili ve Cuma vesilesiyle birimlerimizi dolaşarak çalışma arkadaşlarımızla Kandilleştik.
Bizler ortak akılla, kolektif çalışmaya ve birlikten kuvvet doğar ilkesine inanan insanlarız.“
Şeklinde devam etti. Başkan Aydın açıklamasına “ İzin, rapor ya da bina dışındaki görevleri
dolayısıyla görüşedemediğim mesai arkadaşlarımın da Miraç Kandillerini kutluyor,
kendilerine sağlık mutluluk ve başarılar diliyorum.“ Cümleleriyle son verdi.

-
Bursa Fashion WEEK 9 Uluslararası Moda Günleri için geri sayım başladı
-
Kadının Emeği Yıldırım’da Güçleniyor
-
Türkiye’de Yapay Zeka İçin Dört Eksenli Yeni Strateji
-
Ankara’nın Yeni Havalimanı Hizmete Giriyor
-
Antalya’da Kız Çocuğundan Haber Yok
-
Naci Görür’den Gaziantep Depremi Sonrası Kritik Uyarı

