Erdoğan: “Muhaliflerin hedefi Şam”

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul’da cuma namazı sonrası gazetecilerin gündeme dair sorularını yanıtladı. Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad ile görüşme talebinde bulunduklarını ancak olumsuz bir yanıt aldıklarını belirten Erdoğan, Suriye’deki muhaliflerin hedefinin Şam olduğunu ifade etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın açıklamalarından satır başları
“İdlib, Hama, Humus ve hedef tabii Şam. Muhaliflerin bu yürüyüşü devam ediyor. Temennimiz kazasız belasız bir şekilde Suriye’deki bu yürüyüş devam etsin. Terör örgütleri ile direniş devam ederken Esad’a çağrımız olmuştu. Gel ‘Suriye’nin geleceğini beraber belirleyelim’ demiştik. Ancak olumlu cevap alamadık. Gönlümüz bunları istemiyor. Bölge sıkıntıda. Dün Lübnan’dan bir görüşme talebi aldı. İnşallah görüşeceğiz. Beyrut’ta her taraf yerle yeksan olmuş. Dünyanın suskun olduğu dönemde yardımlarımıza devam edeceğiz. Tüm dünya BM olmak üzere, dün Guterres’le görüşmem oldu. Her türlü gayreti göstereceklerini söylediler. Bölgedeki ateşkesi nasıl devam ettireceğiz, BM tek çıkış yolu.”

-
Memur ve Emekli Maaşı İçin Yeni Senaryolar
-
CHP’de İhraç Krizi Derinleşiyor
-
Netanyahu: “Saldırılara devam edeceğiz”
-
Şemdinli’de Aile Katliamı
-
Cumhurbaşkanlığı adaylığı tartışmasında yeni hukuki yorum
-
Büyük Anlaşma Müttefikleri Karşı Karşıya Getirdi

