Şehirlerarası otobüslerde bilet fiyatlarına zam yapılmayacak
Koronavirüs salgınından en çok zarar gören sektörlerden biri de şehirlerarası otobüs işletmecileri.Türkiye Otobüsçüler Federasyonu (TOFED) Genel Başkanı Birol Özcan, Salgının hızında yaşanan azalmayla otobüs seferleri ve yolcu sayılarının arttığını belirterek, “2021 yılında artmaya başlayan seferler, 2022 yılında daha da yükseldi ve normale döndü. 2021 yılında İstanbul 15 Temmuz Demokrasi Otogarı’nda 370 bin otobüs sefer yaptı. 2022 yılında otobüs sefer sayımız 427 bine yükseldi. 2022 yılında bir önceki yıla göre sefer sayımız yüzde 15 arttı. Ayrıca yolcu sayımız da arttı” diye konuştu.
“Bilet fiyatları değişmeyecek”
Özcan, yaz aylarından bu yana otobüs bilet fiyatlarında bir artış yapmadıklarını belirterek, “2023 yılı için yeni bir tarife beklentimiz yok, bilet fiyatları aynı kalacak” dedi. Özcan yaptığı açıklamada, koronavirüs salgını nedeniyle 2020 yılında yüzde 50 kapasiteyle hizmet verdiklerini, vakaların azalmasıyla yüzde 100 kapasiteyle hizmete döndüklerini söyledi.
-
Bursa Fashion WEEK 9 Uluslararası Moda Günleri için geri sayım başladı
-
Kadının Emeği Yıldırım’da Güçleniyor
-
Türkiye’de Yapay Zeka İçin Dört Eksenli Yeni Strateji
-
Ankara’nın Yeni Havalimanı Hizmete Giriyor
-
Antalya’da Kız Çocuğundan Haber Yok
-
Naci Görür’den Gaziantep Depremi Sonrası Kritik Uyarı

