Tarihi bazilika üzerinde özçekim yaptılar
Bursa’da İznik Gölü’nde yaşanan kuraklık sebebiyle gün yüzüne çıkan tarihi bazilikanın üzerinde yürüyen insanlar tepkilere sebep oldu. Girilmesi yasak alan olarak ilan edilen bazilikanın üzerinde öz çekim yapan kişilere polis müdahale etti.
2014 yılında İznik Gölü’nün içinde keşfedilen ve dünyanın en büyük 10 keşfi arasında gösterilen bazilika, suların çekilmesiyle gün yüzüne çıktı. Yüzyılın keşfi diye adlandırılan tarihi bazilikayı gören yerli ve yabancı turistler, girilmesi yasak alan ilan edilen bazilikanın üzerinde gezerek öz çekim yapmak için birbirleriyle yarıştı. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, vatandaşları çıkarmak için uğraştı.
Durumu gören bazı vatandaşlar ise, yapılanın büyük saygısızlık olduğunu dile getirdi.
BENZER HABERLER
-
Bursa Fashion WEEK 9 Uluslararası Moda Günleri için geri sayım başladı
-
Kadının Emeği Yıldırım’da Güçleniyor
-
Türkiye’de Yapay Zeka İçin Dört Eksenli Yeni Strateji
-
Ankara’nın Yeni Havalimanı Hizmete Giriyor
-
Antalya’da Kız Çocuğundan Haber Yok
-
Naci Görür’den Gaziantep Depremi Sonrası Kritik Uyarı
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

