Hatay’da bulunan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca: Sakalımı kesmek içimden gelmiyor

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Hatay’dan son durumu bildirdi.
Çalışmaların sürdüğü iki üç bina kaldı
Bölgede arama kurtarma faaliyetinin sürdüğü iki üç binanın kaldığını, 51 bin 200 yaralının deprem bölgeleri dışına gönderildiğini söyleyen Koca, salgın hastalık riskinin bulunmadığını aktardı.Depremin ilk anından beri deprem bölgelerinde bulunan bakanların, uzayan sakalları ise dikkat çekmişti.
“Arama kurtarma faaliyetleri bitmeden içimden gelmiyor, kesemedim”
Halk Tv yazarı İsmail Saymaz’a konuşan Fahrettin Koca, arama kurtarma çalışmaları bitmeden sakallarını kesmeyeceğini belirttiği cümlelerine şöyle devam etti;
Anadolu’da cenaze sahibi definden sonra sakalını keser. Benim, doğrusu arama kurtarma faaliyetleri bitmeden kesmek içimden gelmiyor, kesemedim.

BENZER HABERLER
-
Bursa Fashion WEEK 9 Uluslararası Moda Günleri için geri sayım başladı
-
Kadının Emeği Yıldırım’da Güçleniyor
-
Türkiye’de Yapay Zeka İçin Dört Eksenli Yeni Strateji
-
Ankara’nın Yeni Havalimanı Hizmete Giriyor
-
Antalya’da Kız Çocuğundan Haber Yok
-
Naci Görür’den Gaziantep Depremi Sonrası Kritik Uyarı
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.

