İşten Atıldı, Sıcak Suyla İntikam Aldı!
“Gerekçe” Tartışması Şiddete Dönüştü
Olay, dün İzmit’te bulunan bir inşaat şantiyesinde meydana geldi. İddiaya göre, E.A. adlı kadın çalışan, işten çıkarılması üzerine görüşmek amacıyla şantiye şefinin ofisine gitti. E.A., işten hangi gerekçeyle çıkarıldığını sordu. Şantiye şefi ise “İşvereninizle görüşün” yanıtını verdi.
Kaynar Suyu Üzerine Döküp, Sosyal Medyada Paylaştı
Bunun üzerine öfkelenen E.A., “Ben kendi kendime gerekçe üretsem nasıl olur?” diyerek yanında getirdiği kaynar suyu şantiye şefinin üzerine döktü. Saldırının ardından, “Gerekçe, şimdi git gerekçeni göster” diyerek ofisten ayrıldı. Yaralanan şantiye şefi hastaneye kaldırıldı.
Gözaltına Alındı, Soruşturma Sürüyor
Olay anını cep telefonu kamerasıyla kaydeden E.A., görüntüleri sosyal medya hesaplarında paylaştı. Görüntülerin kısa sürede yayılması üzerine harekete geçen polis ekipleri, E.A.’yı gözaltına aldı. Şüphelinin emniyetteki işlemleri devam ediyor.

-
Bursa Fashion WEEK 9 Uluslararası Moda Günleri için geri sayım başladı
-
Kadının Emeği Yıldırım’da Güçleniyor
-
Türkiye’de Yapay Zeka İçin Dört Eksenli Yeni Strateji
-
Ankara’nın Yeni Havalimanı Hizmete Giriyor
-
Antalya’da Kız Çocuğundan Haber Yok
-
Naci Görür’den Gaziantep Depremi Sonrası Kritik Uyarı

